Sunday, June 24, 2012

Apam Gula Merah ku yang tersenyum lebar ..ke tersengih???..


Hattoi, fobia tol aku kalo buat apam mekar la ..orang lain buat apam mekar cantik je, aku buat apam mekar jadi apam tersengih lak ..ntah ape ntah yang x kene ..geram tol ..aku suke makan apam mekar bukan pe, sebab texture die lebih spongy.  Tak kesah rupe apam yang suke tersengih ni buruk ke ape, asal kan sedap di mulut.












Sebenarnye nak anta Apam Gule Merah ni kat surau, tapi da tersengih2 ibarat kerang busuk, aku lupekan je laaa hasrat nak mengantar ke surau tu ..huhu.  Bukan pertame kali aku mengantar makanan ke surau ni, sebelum ni ade gak antar Apam Beras sebekas, mintak jiran aku anta kan.  Jiran aku tu warge emas, cikgu pencen,  memang ahli jemaah surau.  Errmm aku jadi ahli jemaah?? lom mase lagi kot.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...