Wednesday, June 27, 2012

Ulasan berita semalam ..

Baru je belek paper semalam, belek punye belek terbace artikel pasal 'Abhishek berang bentuk badan Aishwarya dipersoal'.  Best tol kaloo dapat laki cam Abhishek ni, hehe ..Da orang dok kutuk bini die, memang patut pon si Abhishek tu marah kan?  Normal la tu ..haaa bace ni ..yang tak normalnye kalo orang lain kutuk bini sendiri, yang si suami pun dok skali ngutuk jugak ..tu baru laaa tak patut ..lagi tak patut kalo yang si suami tu dok compare2 badan bini die dengan orang lain, elok amik hammer ketuk pale suami tu bio jadi pendek ..punye laaa susah bawak perut mase ngandung, sakit mase nak beranak, blom kire stress sbb hormon berubah2 ag, tak ley pikio ke ..

Ermm berite lain lak, Kelayakan Piala AFC: Malaysia belasah Filipina 7-0 ..da ku jangke, sbb Filipino mane reti main bola.  Kaki bangku seme.

Berite EURO?? aku x bace ..aku cume nak tau sape yang menang je nanti.  :D

Sekian ulasan berita semalam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...