Sunday, July 1, 2012

Donut Suria

Selamat pagi semua.

Pagi ni intai2 dapur, telur x de, ikan bilis x de ..apo nak di buek sarapan pagi ni ..belek2 resepi yang da aku copy paste dari internet ke Ms Word, ermmm resepi mudah dan barang dah tersedia, kite mendonut arini k ..

Resepi donut suria ni memang senang giler, sebab tu boley dikatekan semua blogger da cube resepi ..blogger masakan, yang bukan blogger masakan ..aku tak tengok kat blog mazidul lagi? ntah ntah die pom da try buat donut suria neh ..hek hek hek ..

ni lah hasil nye aku buat 1/2 adunan arini, hoho still banyak jugak ni ..sapo nak ngabihkan ni ..aku makan 2 orang je dengan laki aku ..tak kan aku nak g bukak kedai depan rumah jual baki 4 ketul donut aku tu ..huhu

dapat 8 ketul donut
texture yg superb gebu
donut bentuk ikan buntal
 hahaha gamba kat atas ni aku tak gune acuan/mould donut, aku bentukkan sendiri ..hahaha da macam ikan buntal aku nengok nye ..orang tangan tak berbedong cam ni laaa ghopenye buek kojo seni ..


haaa yang da siap bertapau ni aku ingat nak bg kat jiran sebelah aku ni, tapi die tak de kat rumah lah ..tunggu punya tunggu, kol 4 baru die ade kat umah ..mase tu tinggal harapan laaaa nak bg, donut tu pon da men sorok2 dalam perut aku da ..tunggu nak digest je ..

kalo nak resepi klik sini lah, aku amik kat myresepi.com ..aku maleh nak taip, aku link kan korang kat sane je k ..hahahaha brani punya budak ..

ok, berkenaan dengan wowww 1001 giveaway, korang da usha2 kat blog kkida ni ke blom?  best dow blog ni, blog ni bukan cite pasal makanan je, die ade gak cite pasal life die, pasal die travel sane sini, pasal promosi terkini, pasal barangan terkini, dan banyak info yang korang tak tau ade kat blog ni ..tak sie2 datang melawat jap kat blog ni ..http://www.koleksi1001resepi.com/ ..

cekidaut ..

eh eh, da lame plak rasenye tak publish gambo adriana ..huhu kite tak lupe kat awak laaaa Adriana ..

Ini bayi kecil ar, kalo ditido kan oleh ibunda nya, sangat la mengada2, tersenyum2, tersengih ..












bile da di tinggalkan, baru la ade akai ..terkebil2, terpisat2, terkulat2 ..hoho sian anak ma ..

da sorang2 tu, da boring, mule laaa nyot nyot jari ..tak cukup sebelah tangan, dimasukkan lagi sebelah tangan ..baru puas agaknye ..oh Adriana yang manis cam Donut Suria ku ..hek hek hek ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...