Monday, July 16, 2012

e'eh, dah meniarap..?

Pagi ni lepas sesi babai babai dengan Fariq, aku letak Adriana atas tilam die, aku gi dapur jap buat air susu untuk aku ..dalam 2 minit je aku tinggalkan Adriana ni, tengok2 da jadi cam kat bawah ni da ..terus aku amik henset aku amik gambar dak bertuah ni ..hehe

hehehehe anak ma da leh meniarap ..Adriana meniarap sendiri tau, aku tak tolong pon ..good job Adriana, satu permulaan yang baik.  Single step guide to success ..

kite tengok gambar2 Adriana yang cube menyesuaikan diri dengan kebolehan baru die ni ..:D

Iyarh iyarh angkat kepale ..angkat kepale ..
attoiyaaa ..penat sudah ..rehat jap ..
cube lagi ..iyarhh iyarhh ..
hoiyo ..kuat pale anak ma .. :D
meniarap dah ..tapi pelik ar, biler da penat tu, die benamkan muke die kat tilam sambil nangis, nak mintak angkat ler tu ..padehal sebelum ni die tidur memang meniarap, aku yang tiarapkan, pandai lak die sengetkan kepale tu ..ni da pandai meniarap sendiri, da hilang lak kebolehan me'landing'kan kepale tu ye ..ke saje nak mintak perhatian ?? :D ape saje lah untukmu Adriana ..

yang kat atas ni gambar Adriana mase umor sebulan ..lene die tido dengan kucing opah die :) ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...