Friday, July 20, 2012

kosong kosong ~~

Aku rase petang ni macam penduduk kat area rumah aku ni cam berkurang lak ..Jiran aku yang warge emas tu dari pagi da tak de, ermmm pergi rumah anak2 le tu kot, tak pon balik ke perak, rumah ayah makcik tu ..yang jiran aku kiri kanan ni, masing2 amik cuti kot, pas semayang jumaat tadi aku nampak masing2 da gerak keluar rumah, balik kampung la tu ..tu laaa yang buat  area rumah aku ni jadi sunyi sepi ..

Masing masing nak gunekan mase ni untuk bersame keluarge, bersahur same2, sediakan juadah berbuke same2 sok, semayang same same ...ermmm aku? masih lagi tunggu Fariq balik keje :( jadi jaga tak bergaji la plak ni, jaga kat rumah sendiri dengan tengok2 kan rumah sebelah menyebelah ..berjiran kan??????



layan lagu Najwa Latif jap ...
Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku kosong kosong ~~


tengok tu,  ade laaa 4 5 orang budak baru balik skola lalu depan rumah ..ermm tapi bukan seperti petang petang sebelum ni ..mesti masing2 soh anak anak dorang cuti (dalam bahase kasarnye 'ponteng') untuk balik awal ke kampung ..kalo tunggu sampai petang, jem laa highway kan?  kol brape lak nak sampai kampung nye ..hermmm

sambil amik gamba depan rumah tadi, amik gambar pokok daun kunyit aku ni skali ..merimbun nampak??? esok petang lah aku amik selai, kite berbuke masak lemak cili padi besok malam k ..mmmuah ..

Adriana mane? die tengah tido, ntah nape tibe tibe jadual tido die berubah lak ..malam berjage, siang bertidur ..sabar~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...