Monday, July 23, 2012

Nur Adriana Sumayyah

 Mase hari Jumaat hari tu, adik ipar aku msg bgtau nak datang rumah, opah da rindu kat Adriana ..huhu Adriana pon da rindu kat opah, nak mengadu kaki Adriana sakit jugak ..sob sob ..tapi opah tak jadi datang la, ermm tak de rezeki nak jumpe opah dengan auntie wani tadi ..tak pe, nanti kite balik perak lah ye Adriana ..

Ni Ma ade upload gamba Adriana yang paling latest matest untuk tatapan opah, atok, wan (yang kat mekah tu) dengan aki ..dan untuk semua yang merindui Nur Adriana Sumayyah ni :D ..Salam Sayang Mmmmmuahh ..













Aduhhh tengok Adriana petang petang ni teringat aku kat Air Selangor yang aku minum 3 hari lepas ..hahahaha 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...