Thursday, July 12, 2012

Omak Den Berpuase dan Beraye di Makkah Mukarramah

Assalamualaikum wbt.

Harini da hari yang ke 3 la mak aku ade kat Mekah, raye ke 7 nanti baru mak aku balik ke Malaysia tanah air ku ..sob sob sian bapak aku tinggal sensorang kat rumah, 47hari ler jadi bujang trang tang tang huhu ..takpe la abah, 47hari je, pas raye nanti leh ler jadi loving couple balik ..hehehe


haaa camno laaa raye kang? sian abah raye sorang2 ..takpe, kami adik beradik da pakat2 da nak kemas2 n masak untuk abah mase raye nanti ..kemas?? erkk panggil Mia tolong kemas je kot ..hikhik, masak2 boley laaaa, tapi tak same sebijik sebijan macam yang mak masak laaa eaaa? sebab masing2 ni lom jadi masterchef lagi .. :D

mase ngantor kat klia
nanti kak jaja buat sambal goreng  ..cik izan, isteri acik auk da share resepi kuah kacang, ermm bagi kak jaja jugak laa buat kuah kacang ..kak jiji x join acare ni sebab die raye kat kedah ..adik aku, kaka, aku akan arahkan die buat kuah lodeh ..rendang????? ermm rendang itik kah? kak jaja nak sponsor itik kah? haaa ni bagi kak jaja masak jugak ..adik aku ami ??  ermm kalo ade budak tu kang, leh ler soh jadi runner ..shadiah x tau ag nak beraye mane kan?? aku? haaa aku buat nasik impit k ..wahh keje nak senang je ...haha x pe, x pe, nanti kite buat laaa keje same2 k ..haha

haaaaa hamik, puase pon blom ag, da fikir pasal raye ..heehehe ok lah tu, yang penting ade niat nak memeriahkan pagi raye nanti ..

gambar curik kat google
mak tak yah laaa susah2 fikir kami kat sini, mak kat Mekah tu beribadat je laaa, doakan yang baik2 untuk kami ni ..pandai laa kami jage diri kat sini .. :D

haaa ni nak share wajah kesayangan hamba yang terlatest ..

gamba ni aku amik mase anta mak kat KLIA pagi Selase hari tu ..kalo masuk mall, gini la ghope die ..hikhik ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...