Wednesday, July 25, 2012

Puding Roti Pelangi


Salam Ramadhan ..wah tengok, ape ni???  nampak cam ape ea?? aaaarhh tak kesah laaa nampak cam ape pon ..meh aku bagitau, gambo yang aku publish ni ialah PUDING ROTI PELANGI ..tapi tak nampak cam pelangi ..adunan cair loh ..huhu nanti kite try buat lagi k :( kate amateur ..hek hek hek ..resepi ni aku amik kat SINI.  Oleh sebab suke sangat menderhaka pada resepi, maka terjadilah hasil yang tidak seperti yang diharapkan ni ..sob sob ..

hehe asik asik buat dessert je, dino-dino bojo aku gawe tajilan, lemu aku lo ..wah speakong nampak??? aku jawe kah?? hahahaha abah aku jawe, tapi aku tak reti cakap jawe ..adik beradik aku pon x reti cakap jawe, kecuali adik aku yang name Shafiqah tu, tu pon reti cakap sikit sikit je kot :) ..sayang kan?? huhu

Dah ar, setakat ni je la aku tulis entri ni, aku capek, capek banget melayan Adriana hari ni ..waduh waduh ..salam sore lah ..huaaargghhh ..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...