Saturday, August 18, 2012

Kek Karamel bukan pelangi untuk pagi raya


Assalamualaikum semua ..

esok dah raye dah ..rase cepat sangat mase berlalu ..kalo da tak keje pon rase kejap mase berlalu, kalo keje mesti rase cam sepantas kilat mase berlalu kan???  :)

ermm hari ni sebok mengemas rumah kat Sg Buloh ni, nak patah pinggang ni rasenye ..aduyaiiii rasenye tengahari nanti baru gerak gi Klang ..dalam sebok mengemas rumah tadi, sempat jugak buat Kek Karamel Pelangi ni ..untuk edisi raye ni, aku tak buat corak pelangi, tapii ku letak berterabur adunan tadi ..tak tau laaa hasil die camne, esok baru potong, besok laaa baru tau kan? .. esok laaa kite publish hasil nye ..hehehe yang ni kite simpan dalam peti ais dulu ye ...sabo sabo ..

resepi aku gune yang macam aku buat sebelum ni, sume aku double kan adunan untuk karamel, sebab kalo ikut adunan asal kat SINI, cam nipis sangat laaa karamel nye ..


bile da tebal, haaa jadi runtuh lak karamel aku ni ..hahaha tapi sudah ku tampal balik runtuhan tersebut .. :) ..yang berlobang2 karamel aku tu sebab aku tak tapis kot atau over pukul ..tu yang berlobang2 kot ..ermm alaaahai ..

Papepon, selamat hari raye lah, maaf zahir dan batin ..kosng kosong yeeee ~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...