Thursday, September 6, 2012

Adriana diarrhea laaa pulak ..


Nur Adriana Sumayyah ni diarrhea laaa pulak ..aduuyaii ..dalam 2 minggu ni, 3 kali dah gi Klinik Dr Rozita ..Dr. pon da kenal da dak bucuk bacin Adriana ni ..kali ni datang sebab Adriana diarrhea pulak, kalo dalam bahase melayu cirit birit lah ..alaaa hai ..

mungkin sebab lom 6 bulan lagi aku da bagi makan cerelec kot ..terpengaruh dengan adik aku laaa ni, lom 6 bulan da bagi anak die si Nuha makan bubur kosong ..huhu yang jadi mangse ialah Adriana, sian anak Ma ..

Gi klinik semalam dr bagi ubat demam, ngan angin ..pastu dr bagi sekali ubat selseme ngan batuk sebab Adriana ade sikit2 batuk dengan seleseme ..banyak tol penyakit ..


pastu Dr. bagi sample susu isomil, 3 peket je, soh Adriana minum sampai cirit birit die baik ..ermmm tapi tadi aku bagi susu isomil tu, Adriana cam tak nak minum lak, ditolak2 nye puting susu tu ..da biase minum S26 kot, da tak mo minum susu lain ye? ...ok, kite tak bagi lagi awak minum susu isomil tu, lagipon bau susu isomil tu macam hanyir sikit kan? ermm patutlah Adriana tak nak minum ..huhu


semoge Adriana cepat baik ye ..tak de meragam2 lagi ..sian Adriana, sian kat Ma juge ..huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...