Tuesday, October 2, 2012

Kau dan Aku sahaja yang mampu



 Kisah seorang anak yang suke menangis bile tak nampak Ma dieeee~~~~~
kasihan sungguh Shadiah pon mendapatkan Adriana~~~~

haaa nyanyi lagu kat atas tu ikut rentak lagu ubat batuk cap ibu dan anak eaa ..heeheh

Selain aku, hanye Shadiah yang dapat menenangkan Adriana bucuk masin ni ..Abah Adriana pon tak mampu buat macam Shadiah buat hehehehe ..terer ...

Al kisah due hari lepas aku lepak kat rumah mak aku kat Klang ..cam biase laaa Adriana ni kalo tengok tempat lain sket dari rumah die, mule laaa buat perangai, merengek rengek, mengade ngade ..tak senang aku nak merilek rilekkan diri ..huh

Mase Adriana tengah nangis nangis tak sedar kan diri tu, da Abah die pujuk tak jalan, skali Shadiah jadi hero lak menenangkan Adriana ..terus senyap lak budak tu ..hermm sungguh ajaib dan tak sangke tangan Shadiah ni sejuk, ade bakat jadi babysitter untuk Adriana ..siap ditidurkan skali si Adriana tu ..memang superbbbb ...


Nway, makasey Shadiah tolong kak juju jage Adriana :) ..ngan terime kasih blanje makan Kek Coklat Indulgence Secret Recipe tu ..semoge Shadiah senang blaja :D ..mudah mudahan ~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...