Thursday, October 18, 2012

Mari minum susu bersame Kak Mia




Assalamualaikum kakak kakak, hari ni Adriana nak ajar semua bagaimana cara memegang botol susu dengan betol ye ...oh yeee, pelajar kelas kite harini ade sorang je ye, name die Mia Al Zahra ..Mia ni sepupu Adriana ..Umur 3 tahun 4 bulan ..okey murid, name cikgu ialah Nur Adriana Sumayyah berumur 6 bulan 3 minggu, belum berkahwin, dan mempunyai parent yang sangat baik .. :D

Haaa kak mia, tengok betol betol Adriana leh pegang botol susu sebelah tangan je tau ..huhu

penat pegang sebelah tangan je, pegang gune due due belah tangan lak ..tengok kak mia, jangan tak tengok ..

kak mia da tak mo tengok, Adriana lak tengok skill kak mia pegang botol susu ..

Eh eh kak mia, tak boleh pegang botol susu tu cam tu, nanti air tak keluar laaaa ..

Bak sini Adriana tunjuk nak letak tangan kat mane mase pegang botol susu tu ...erkkk anak dare ni, bukan main luas terkangkang nampak sambil minum susu ....biase niiii

'Aduhhhh runsin aku tengok Adriana ni laaa' ..kate Mia sambil garu kepale

 Pening pale ke kak mia??? k lah Adriana minum diam diam ..huhu


Antare botol susu yang kerap Adriana gune jename Pureen, tapi yang paling Adriana suke yang jename Pigeon sebab puting die lembut ..pernah gak bagi pakai botol susu dari Tupperware, ermmm tapi Adriana tak berape nak suke laaa pakai puting die, keras kot ..

ermm papelah Adriana ..asalkan nak minum susu sudah ..membesar dengan sehat dan kuat ..yearrrhh ..tapi jangan obes sudah ler ..


erkkk ..tengok kepale Adriana lagi besar dari kepale Mia ..huhu


1 comment:

  1. alololo masing2 dgn botol susu masing2... so sweetlah ^_~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...