Friday, November 23, 2012

Adriana buat Bungee Jumping

Bende bende yang buat orang tercekik tak payah nak diajar.  Inilah budak Adriana ni.

Memule elok je die bersandar kat sofa sambil gigit tayar lori atok die bagi, pastu tetibe Adriana depakan tangan die, kemudian jatuhkan diri sendiri cam buat bungee jumping tu.  Nasib baik die jatuh kat tilam.  Kalo tidak, bertambah penyet laaa hidung anak Ma nanti.

Aku yang jarak tak sampai 1 meter dengan Adriana, tak mampu buat ape ape, mampu menjerit je.

Yang Adriana nye tak nangis lak, lagi tersengih sengih buat muke tak bersalah ade laaa ..

Pas Adriana buat bungee jumping, aku ape lagi, membebel laaa kat Adriana.

'Lainkali nak buat pape fikir dulu, buat persediaan rapi, orang ostrolia sane sebelum buat bungee jumping pon dorang ikat tali kat pinggang dulu.  Adriana kat sini suke suke hati je nak buat bungee jumping sane sani tak fikir aspek keselamatan.  Ingat da ekstrim sangat lah tu.'


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...