Thursday, November 8, 2012

Giveaway Avon Malaysia

Yuhuuuuu 

Assalamualaikum semua ..harini aku nak share mengenai Giveaway dari Avon Malaysia.  Soalan yang senang je dengan hadiah yang lumayan ..

Korang nak aku bagitau hadiah dulu ke, nak tau soalan dulu?? To be surprise, aku bagitau soalan dulu laaa ea?  


Soalan yang kacang 'merah' tu ialah:

What are the 4 products in this Anew Rejuvenate Flawlessly Smooth Skin Kit?

senang je kan? kat mane nak hantar soalan tu? OK korang boleh klik kat SINI.  Kemudian tag kepada 5 orang kawan kawan facebook anda.  senang je kan?  tapi kene cepat, sebab contest ni ends 8.30pm on 8/11/2012 tonight.

Dan pemenang bertuah akan memenangi Anew Rejuvenate Starter Kit bernilai RM98 ! 

Cepatan cepatan ya! and Good luck everyone!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...