Friday, November 2, 2012

Nuha nye muke ade iras2 dengan seseorang laaaa ..


Hari tu baru balik dari Klang, balik kampung, kampung laaa sangat ..bukan jauh mane pon dengan rumah aku kat Sg Buloh ni ..45 minit gitu je, tapi jarang balik kot ..

Sampai je rumah aritu, terus je bukak tv, pastu Fariq cakap, 'apesal muke orang tu macam muke Nuha?'.  Haa? sape yang macam Nuha? Aku paling muke nak tengok tv ..Hahahhaha aku gelak ..Fariq kate muke Ridhuan Tee cam muke anak adik aku, Nuha ..


Ye ke? ermm bagi aku memang ade nak same sikit ..mate kecik, hidung kecik, ermmm mulut same, rambut same, warne kulit pon same ..

Hahaha Jangan marah ye Kaka ngan Al Hariz, hihihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...