Saturday, December 15, 2012

Kalau dah tido .....


Alhamdulillah sejak Adriana 7 bulan lagi, Adriana dah tak terjaga waktu malam mintak susu dah.  Haaaa jadi lene laaa tidur aku sekarang.  Hehehe.  Kalau tidak, kol 3 4 pagi mesti terjaga mintak susu.  Haiii nape laaa susu badan aku sikit? Kalo tak senang keje aku tak yah bangun malam malam buatkan susu untuk Adriana bacin ni.

Walaupon susu badan aku sikit, tapi masih ade lagi tau sekarang ni.  Sebab aku tak pernah putus bagi susu badan kat Adriana.  Walaupon tinggal beberape titik je skang, tapi aku gagah jugak bagi.  Huuhu

Bile dah kenyang, haaaa lene la tak sedar ke hape.  Aku tengok pattern anak aku ni tido, sebijik cam abah die.  Anak Abah~ :( ermmmmmmm ..


Aku ade banyak snap gambar curik curik gambar Adriana ngan Fariq tido.  Tapi semuanye tak lengkap berpakaian laaa pulek.  Ni satu je yang memenuhi syarat minimum untuk di'publish'kan.  :D  Jangan mara haaa, nanti cepat tua ..hikhik

Aku memang suke tengok Adriana tido.  Pastu aku cium cium die, sampai terjage jugak lah die.  Tapi tu lah, kalo dah tido, ngantuk sangat agaknye, die bukak mate kejap je, pastu die tido balik.  Sweetnye ...



Ni lagi satu budak ni, kalo dah tido, tak sedar ke hape ..mesti tengah mimpi berkarate tu ..hiyaaaaarhh

12 comments:

  1. Untungnya.. Anak saya 9 bulan pun still jaga malam nak menyusu.. kalau bini ada ok laa.. Tapi kalau bini kerja mlm mmg menangis lama laa. tengah nangis baru nak panaskan susu yang ada dlm peti ais.. jenuh pujuk dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah jadi Mr Mama rupenye Fazrol. Hihi teringin lak nak tengok suami saye jage adriana satu malam, tengok ape jadi nye. Tapi ape kan daye, saye ni surirumah sepenuh masa :) ..

      Delete
  2. suke tengok bby..lebih2 lagi lau tgh tido..comel cangat2..geram..aummm! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab comel sangat laaa Ma die ni selalu kacau, cium cium pipi baby mase tengah tidur ...gerammmmmm ..hihi

      Delete
  3. haiyakkkk....gambar die tido yg bwh tuh tak menahan...bukan main lg gaya dia..nakkarate sape tuh nak oiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiyaaarghh mesti tengah mimpi lawan dengan rasakse jahat yang nak menakluki bumi tu ...hiyarrhh hiyaarrhh :D

      Delete
  4. tu dia...dh tido nk same gaya dh gan ayah yer..hihihi..smga kebahagiaan sentiasa milik akak sekeluarga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah ayut ..doakan lah kami sekeluarga yeee ....

      Delete
  5. hahaha sama ngn bapak dia laa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul Dkna, same dengan bapak die ..semua same macam bapak die ..ni da nampak perangai pon nak same dah ..jenuh laaa nak melayan 2 orang Mohamad Fariq ..huhu

      Delete
  6. Replies
    1. comel kan? kalo tengok life laagi comel ..cam nak gigit pipi die ...auuummm ..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...