Thursday, January 31, 2013

Majlis Aqiqah Adriana: My adik beradik

Assalamualaikum.

Tak habis lagi cerita pasal majlis Aqiqah Adriana ni :).  Entri kali ni cuma nak beri penghargaan kat mak abah, dan adik beradik aku sebab sudi untuk datang ke Majlis Aqiqah Adriana haritu.  Sebab yang confirm datang dulu cuma mak dengan abah je.  Kak Jaja awal lagi dah kata tak boleh datang kat facebook. Katanya jauh sangat kendurinya dekat Batu Gajah nun.  For info, Kak Jaja (Shazana) ni duduk dekat Tampin, Melaka  :D


Tup tup eh datang pulak masa hari tu.  Terkejut I nyah bila nampak adik beradik aku datang, sanggup datang ke Batu Gajah ni.  Ingat dekat ke? Jauh tau, kalau dari Klang tu 2 jam lebih jugak laaa baru sampai.  Kalau dari Tampin lak, haa tambah lagi 1.5 jam.


Jom aku kenalkan adik beradik aku ye.  Kita mula dari belah kanan tu Kak Jiji (baju hijau), Kak Jaja (baju biru), aku Juju (baju hitam :D) dan adik aku, Kaka (baju maroon).  Yang lelaki pakai baju melayu warna maroon yang tengah melentok tu ialah suami Kaka, Alhariz, budak kecik yang pakai tudung kuning tu ialah anak Kaka, Nuha Fariha.  Yang pakai baju hitam duduk kat depan sorang sorang tu ialah suami aku.  Adriana tak nampak muke lak :D ..Adik aku yang lain, yang bujang bujang tak ikut.  Ami dengan shadiah.  Ada komitmen lain le tu.  Huhu.

Haaa amacam? kiut miut tak kitorang? hehehe

Eh, gambar mak ngan abah aku mane?  Tak de lak,  dorang sebok bercerita kat luar rumah.  haha.

Gambar kat bawah ni plak gambar aku dengan Adriana.  Lapar ke Adriana, sampai 2 3 jari nak masuk dalam mulut???.


Ni laaa gambar paling value sekali.  Bukan senang nak ambil gambar kami bertiga.  Aku, Fariq dan Adriana. Taraaaa ...



Alamak kantoi lak Adriana ni penghisap jari tegar.  Hahahaha Adriana masa ni dah ngantuk sangat dah.  Tu yang ber nyot nyot tuuuuu ..Bile aku letak je Adriana atas tilam, terus lena.  Kesian Adriana kepenatan.



Wan (adik Fariq) sebuk je ..kite nak amik gambar Adriana sorang laaaaa ... :D

Apepon terima kasih kepada semua yang sudi datang dari jauh nak jumpe Adriana.

24 comments:

  1. memang seronok bila dpt berkumpul adik beradik nie ...


    fb liya : Liya Qalesya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a ..lagi lagi yang jarang jumpe ni ..hermm macam2 cite keluar ..ermm tak dapat cari laaa fb tu liya ..ermm cer liya like fanpage ni, http://www.facebook.com/branipunyabudak?ref=hl ..nanti kite add liya :D

      Delete
  2. Replies
    1. tak tau lah izan si Adriana ni ..dah di belikan teether, puting tiruan, seme tak jalan ,,nak jugak isap gak ibu jari die tu .... :)

      Delete
  3. ala..lau dari klang..bukn jaoh mane pon...
    asl ade trnsport je..onn..ngeeee =D
    Alhmdlh adela jgk kan..
    comel je mak ngn ank ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hik hik bukan jauh pon, tinggal nak ke tak nak je kan? :D
      makasey Yaya, nanti datang lagi ye :)

      Delete
  4. mesti seronok kan bila semua adik-beradik ada..rasa lg meriah

    ReplyDelete
  5. Kejutan dari adik beradik yer...sanggup datang ☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laaa ..dorang wat kejutan lak ..terkejut terkejut i .. :D

      Delete
  6. Asal tgk muka kau dalam gambar sume laen2 ek? g kat banner tu, macam Wan Nor Azlin. Drpd dulu aku pasan. Hehehe. Ada org penah ckp tak? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak fotogenik laa ea? huhu tak boleh jadi retis laa aku ni :D hahaha

      haaa dalam 100 atau 200 kawan aku, ermm ade laaa sorang cakap muke aku cam Wan Nor Azlin ..huhu jadi aku ignore je ler, aku anggap die nak nyakat @ bergurau @ usik aku je ..tapi bile dah kau yang cakap gitu, hermmmm muke aku cam Wan Nor Azlin ea? aku tak perasan laa dik ..hehe aku anggap itu satu pujian k :)

      Delete
  7. wah! meriahnya... syok tau klu smua adik beradik dpt kumpul ramai2 mcm ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi syok jugak :) ..famili pon kene rajin rajin laa buat even untuk kumpulkan adik beradik ...kalau harap hari raya, memang tak selalu dapat berkumpul semue :) ..jadual balik nye tak same .. :D

      Delete
  8. dapt berkumpul dan jumpa adik beradik mmg best..lagi bermakna kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah laaa waniey ..kalau kite jumpe hari hari tak de rase sangat, tapi sekarang ni masing masing dah duduk jauh jauh, jarang berjumpa, jarang berkumpul, bile gathering ceni, rase lain dari biase ..hihihi

      Delete
  9. nampak macam meriah je..
    mesti seronok..
    ehehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang meriah pon, sebab ramai ..hihihi

      Delete
  10. bila kenduri macam nie.....best kan....nak pula adi beradik yang jauh pun sudi datang.....seronok sangat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah yan ...time time ceni laaa nak berkumpul pon :D

      Delete
  11. gambar kedua tu yg duduk paling kiri tu, ada mcm rupa ko sebijik. macam kembar la pulak..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah satu acuan kopi ..tapi ko laaa orang pertame kate muke aku same cam kakak2 aku ..huhu sebab ramai org kate aku ni lain dari adik beradik aku yang lain .. :D

      Delete
  12. eh silap silap..bukan yg kiri tp yg paling kanan tu..=.='

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku andaikan yg duduk paling kiri tu ialah adik aku, pakai tudung labuh tu :) ..ermm muke aku cam kak jiji ke? mungkin ler kot ..sebab bak kate Liyaa Mf, muke aku ni laen laen ..dalam gambar tu lain, dalam gambar ni lain plak ..kalo duduk dekat dengan kak jiji, muke aku cam kak jiji ..kalo duduk dekat dengan lisa surihani, cam lisa surihani lak muke aku ..hihi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...