Sunday, March 31, 2013

Jom terokai Negeri Perak

Assalamualaikum.

Jom terokai Negeri Perak.  Hehehe tak delah.  Tak delah terokai mana pon, kami balik kampung Fariq je, kat Batu Gajah ni :)   Kitorang sampai sini tengah malam semalam, lama jugak tak balik perak ni, dekat sebulan lebih jugak laaaa. 

Bukan main suka lagi Adriana ni dapat berjalan dalam rumah opah ni.  Selalunya bangun pagi dalam kol 11 gitu, hari ni kol 9 pagi dah bangun.  Semua bende nak dibeleknya, sampai terlupa nak tidur.  Haaaa camne tu??   Seronok explore rumah opah.  Berjalan sana sini,  ke hulu ke hilir, ke depan ke dapur, pastu ke luar, masuk balik rumah.  Eksyen ler tu, mentang2 dah dapat kaki.  Hehe 

Layan je laaaa gambar Adriana ni ye :)


Tayang snow cap aunty wani bagi ..Tenkiu aunty wani ...Muuaaahh :)










Dah penat, baru ler tidur, tu pon tak lame, sejam je tidur siang.   






5 comments:

  1. Tempat "baru" for her kan, suka la dia explore. "Kenapa perlu duduk diam bila boleh berjalan", katanya Adriana. Mama dia pasrah jer la mengekor ke mana dia pergi kan hahaha budak2 mmg suka tangga kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau laaaa nape budak2 ni suke sgt kat tangge, pantang lepa, haaa sampai ke atas die naik ..bila dah sampai atas, tak reti nak turun lak, haaaaa bru tau nangis ...hehehe pastu jadi keje lak kene ngekor je mane die gi ... :P

      Delete
  2. comelnya adriana.. da pandai jalan ye.. lps ni berlari plak la ek.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa pandai jalan dah, merata perginya ..tempat paling dia suka pergi ialah kat dapur ..tpt feveret tu ...ntah apesal ntah suka sangat masuk dapur tu ... :D

      Delete
  3. laaa adriana isap ibu jari yeer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...