Monday, July 29, 2013

Ape pon tak boleh .....

Assalamualaikum ..

Wah bertimbun rasenye kerja nak diselesaikan sebelum cuti raye ni.  Kononnya mase cuti hujung minggu ni, nak laa curi masa nak siapkan sikit kerja pejabat.

Kononnya dengan bantuan teamviewer aku leh link kat server ofis aku untuk buat kerja.  Betul, memang boleh link pon, tapi 5 minit je.  Pas 5 minit nanti die terminate sendiri.  Ermm memang tak boleh nak buat ape lah.  Kene tunggu besok ler datang keje untuk buat kerje, sebab harini aku MC, cirit birit.  Harapan nak tunjuk rajin depan Fariq tak menjadi lak.  Hahahahaha


Pas dah tak leh connect dengan server tu, aku ingat nak ler update cuti staff ni, sekali tak boleh jugak bukak iloginhr.com kat laptop Fariq ni.  Aku pon tak tau ape sebabnye.  Hyeeeee ..Kene pulun kerje kat opis ler sebelum cuti raye yang panjang ni kang.

Ya Allah ..ko bukak kan lah hati bos aku ni untuk ambik sorang lagi pekerja untuk assist aku atau assist bos aku untuk wat kerje2 HR yang sentiasa dalam status urgent setiap kerje tu.

Ermm tengah2 diarrhea ni pon masih fikir nak buat kerje lagi? hehe baru2 kerje memang ler poyo sikit.  hihihi


2 comments:

  1. Hahaha.. dah2, xyah fikir sgt keje tu.. cuti is cuti ok..

    ReplyDelete
  2. sabor je la buat keja yg bertimbun tu ye.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...